portal osiedli, dzielnic i miast

Poznań - Forum

Pogaduchy z sąsiadami - bez wychodzenia z domu!
Primary Navigation


FAQFAQ    SzukajSzukaj    ProfilProfil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości    RejestrujRejestruj    ZalogujZaloguj   
www.MojeOsiedle.pl » Gorące tematy » Forum » Zaległy kredyt - windykacja
Napisz nowy temat Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat     

Zaległy kredyt - windykacja

     Odpowiedz do tematu    
Autor Wiadomość
Torelinian 
   

Bywalec


Dołączył: Śro Cze 14, 2017 15:20
Posty: 37
Skąd: Gdańsk-Przymorze-Kołobrzeska

PostWysłany: Pon Cze 19, 2017 13:01    Temat postu: Zaległy kredyt - windykacja

Witam, jestem studentką trzeciego roku. Dwa lata temu wzięłam kredyt na wakacje i niestety nie udało mi się go spłacić. Myślałam, że rodzice mi pomogą, ale tylko się zdenerwowali. Dziś dostałam pismo z firmy windykacyjnej i jestem przerażona! Nie mam w tej chwili takiej sumy ( 2,5 tys. złotych) i nie wiem co robić… Proszę o pomoc.
Loklierja 
   

Zaglądajacy


Dołączył: Śro Cze 14, 2017 15:18
Posty: 21
Skąd: Gdańsk-Zaspa

PostWysłany: Czw Lip 20, 2017 11:40    Temat postu: Re: Zaległy kredyt - windykacja

Najlepszym wyjściem jest po prostu spłata długu. Z tego co wiem, to można rozłożyć go na raty, ale zobacz sobie jeszcze taki poradnik - https://pl.kruk.eu/klienci/jak-mozemy-ci-pomoc tam są informacje, co zrobić, kiedy się dostaje list od firmy windykacyjnej. Tylko sobie policz dobrze, jaką kwotę możesz spłacać miesięcznie, lepiej moim zdaniem mniej, mimo że dłużej, niż znowu wpaść w jakieś problemy.
foxi11 
   

VIP


Dołączył: Wto Kwi 18, 2017 13:43
Posty: 559
Skąd: Kostuchna

PostWysłany: Śro Mar 21, 2018 20:47    Temat postu: Re: Zaległy kredyt - windykacja